Wednesday, April 20, 2011

:(


:(

Entah mengapa,

Tiba2 malam ni aku sangat merindui akhawat..

Rindu kehadiran mereka disisi..


dan..

aku sayangkan keluarga aku..

mahukan keluarga-

sakinah, mawaddah wa rahmah..

abah..

mama..

pak os&kak feefa..

pakhid&kak saadah..

kak dayah&abg handy..

paken&kak ima..

kak nen..

hasan..

serta anak2 buah yg sgt aku syg..

syg sgt2x..

farihin, adam, bukhary, aiman, luqman n muslim..


Alangkah bahagianya,

Jika ukhuwwah kami kekal hingga syurga..

Alangkah indahnya,

Jika kami bersama2 memikul beban dakwah ini..


:(

x tahu kenapa malam ini aku beremosi..

apakah sudah dekat waktuku utk melangkah ke alam seterusnya?

aku sayang semua..

semua..

semua yang aku kenal..

maafkan segala khilaf diri ini..

1 comment:

  1. love u too....biznillah.

    terasa nk ambil sedikit hamasah adik yg seorang ni..semoga Allah pelihara ukhti.amin

    take care.

    ReplyDelete