Friday, December 3, 2010

La tahzan..



"dan sungguh, Kami benar2 akan menguji kamu sehingga Kami mengetahui orang2 yang benar2 berjihad dan bersabar diantara kamu; dan akan Kami uji perihal kamu." [47:31]

La tahzan. Innallaha ma'ana.

aku harus kuat!
cuz Allah knows the best for us..

aku juga sedar..bila2 masa sahaja Allah boleh tarik nikmat yang d pinjamkan kpd aku..sebab kepunyaanNya lah segala yang ada d langit dan d bumi..

buat ukht balkis, ukht huda..,

kalian adalah insan hebat yang hadir dalam hidupku..!
Allah sangat sweet, sebab mempertemukan kalian dengan ku..d bumi masterskill! aku percaya akan hikmahNya, walaupn kita x berapa suke (huhu) tapi skarang baru kita nampak antara hikmah kita study kat sini..



aku berharap kalian sentiasa tabah dalam mengharungi ujanNya..sungguh! aku begitu kagum dengan ketabahan kalian, keimanan kalian..kalian insan yang hebat! jadi, jangan pernah berputus asa dengan ujianNya..
"Allah x beban kita dengan sesuatu yang kita x mampu"

Semoga Allah permudahkan segalanya.
dari Dialah kita datang, dan kepadaNyalah kita akan kembali.

saya sayang kamu..kerana Allah..
:(

No comments:

Post a Comment