Tuesday, March 13, 2012

rindu, fillah..

Bismillah..

Pada saat dan ketika ini, hanya Allah sahaja yang mengetahui betapa aku rindukan al-'adeeyat.. along (ain), angah (fareha), alang (shafika), ateh (fifa), achik (fatimah), ucu (ebah), jiha, putri..dan yang terutamanya ummi (kak mumtazah maridi)..
Aku rindukan suasana tarbiyyah bersama mereka.. =,=
Mentadabbur ayat bersama2..saling berkongsi pendapat, saling tegur..buat bulatan gembira :(




Juga..aku rindukan haunan..terlalu rindu.. =,=



juga..sahabat yg sentiasa dalam ingatan..





Aku rindukan semua..semua akhawat yang aku kenal dalam tarbiyyah..tidak cukup ruang untukku nyatakan nama semuanya di sini..sungguh, kenangan bersama antunna sangat berharga buatku..maafkan segala kekhilafanku, wahai sahabat..aku bukanlah insan yang sempurna buatmu.. =,=
sungguh, kerinduan ini hanya kerana Allah.. :(

No comments:

Post a Comment