Thursday, March 15, 2012

ukhti humaira

Bismillah..

Sedang aku merindui semua akhawat yang aku kenal dalam tarbiyyah ini, tiba2 aku menerima sms dari satu nombor yang tidak kukenali..

"Assalamualaikum shbtku..sy sgt rindukan awk.jgn reply msg ni sb warden pny hp..-shbtmu yg merinduimu: humaira."

Lantas menitis air mata ini.. :(
ya Allah, aku terlalu rindukan dia..rindu sgt2..
dia..sahabat yang sentiasa ada d sisiku..baik tika susah, mahupun senang..
sahabat yang banyak mengajar aku erti sebuah kehidupan..

terlalu banyak kenangan bersamanya..

kerinduan ini.....hanya kerana Allah..... :(



sahabat yang baik..
adalah apabila kita melihatnya,
lantas segera mengingatkan kita pada Allah..

buatmu, humaira..
saya sayang awk, kerana Allah..
jzkk atas segalanya..


No comments:

Post a Comment